Min mobil är sönder...

Hej, som texten säger så är min mobil sönder. Och då orkar jag inte blogga förens den är lagad. Eftersom mobilen och camen är det enda jag knäpper kort med! Eller jag kan ju slänga in något inlägg lite då och då, men jaja! Får tillbaka min mobil som ny om typ en och en halv vecka. Men ni får stå ut.. Även fast det knappt är några som läser min blogg längre, men haha skitsamma. Jag bloggar för att kunna läsa och titta när jag blir äldre. För att minnas the old times liksom ;) Föresten så åt jag tacos idag! Så sjukt gott... Tyvärr så fanns det inte så mycket köttfärshemma, men jag fick ihop till 2 st iaf.. Nu ska jag typ plugga och sen motioncykla lite. Pusss!


och såhär snygg var jag när jag pluggade härom dagen! haha med mina snygga brillor ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0