Klippt luggen!

Tjoho! Igår var det Fredag, och då på kvällen drog jag till Jossie med folk! De var ju trevligt, gick typ så jag var hemma till 10 i 12. Idag skulle jag egentligen till en kompis med buss. Men är sjuk så stannade hemma istället. Vaknade kring halv 1 imorse, och nu har jag suttit här och tittat på tv ett bra tag. Mamma och syrran är på stan, så när dom går hem ska dom köpa med sig ett skrovmål till mig. Så sjukt gott, längtar! ♥ Sen ikväll blir det gotta och film! Kommer nog blogga lite också. Och bara sitta allmänt vid datorn. 
Och juste! Jag har ju klippt luggen också. Gjorde det helt själv igår. Blev rätt så nöjd. Eller alltså. Det blev iallafall bättre än jag trodde! Men ångrar mig ändå lite. Men det finns inte så mycket att göra åt. Det var allt jag hade att säga just nu... Puss!

Såhär blev det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0