Freeedag ♥

Idag har skolan varit chill. Förutom att jag blev riktigt besviken över mitt betyg på en inlämningsuppgift... Men iallafall så skulle jag egentligen till Tova idag, fast hennes bror har hennes rum för tillfället. Så det blir nästa helg istället! :D Hihi Längtar, har inte varit med henne på en månad på fredag! Hemskt. Men ska bli riktigt kul att komma dit ;)

Men såhär ser min kväll ut:

19:00 - Gå ut och gå en stund och prata i telefon ;)
20:00 - IDOOOOOOOOOOOL <3
Resten av kvällen blir att se film och sitta vid datorn med mitt godis ;)
Kommentarer
Postat av: Milla

Hejsan!

Vill du bli länkad på min blogg?

I så fall, länka mig också.

Skicka än kommentar till min blogg, att du har länkat mig, så länkar jag dig.

2010-10-15 @ 23:05:44
URL: http://eendastcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0