!

Tja bloggen! Idag har jag bara spenderat min livstid till att plugga. Skönt att ha historian klar. (Y) Känner mig väldigt lugn inom pluggandet om man bortser från naturkunskapen som jag inte fattar ett piss av. Ehm, ska snart till min syrra Marie med min andra syrra Emelie för jag skulle få lite schampoo och balsam som ska göra håret som på nyttfött igen! Hihih, behöver inte toppa mig då tydligen alltså.Haahah, Hoppas verkligen att det funkar Osså se hennes små söta kattungar för första gången ! :D Käre gode gud! Håll tummarna för det nu kära bloggläsare! Puss ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du e

2010-10-15 @ 07:39:24
URL: http://milliovanilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0